Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

Translate

poniedziałek, 21 października 2013

MÓJ SEN

  Zdjęcie pochodzi z Internetu.
 
 
MÓJ SEN
 
W moim śnie mam skrzydła i lecę, lecę wysoko.
 
Zachwyca mnie jaki piękny wokół jest świat.
 
Widzę ogromną kulę, w której jest pełno wesołych ludzi
 
i nikt się tam nie kłóci.
 
Ludzie się uśmiechają do siebie, są przyjaciółmi.
 
Nie ma kłamstwa, chorób , zdrady,
 
wszyscy się wzajemnie miłują.
 
Lecę dalej i dalej, widzę mnóstwo kolorowych motyli.
 
Prowadzą mnie do oświetlonego tunelu.
 
Potem tylko,duża jasność , ogromna świecąca gwiazda.
 
Prowadzi mnie do początku nowego, pięknego świata.
 
To był tylko sen.... pora się obudzić.

6 komentarzy:

  1. Taki sen w obłokach piękny, ja w swoich ostatnio gdzieś podróżuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tereniu ! Mnie również podoba się ten sen. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  2. Dlaczego to co najpiękniejsze albo nas omija albo pojawia się tylko we śnie:( Pozdrawiam- Livia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego tak jest, ale bywa że sny się sprawdzają. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Takie sny o szybowaniu nad chmurami , wolności i radości sa fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Edytko ! Zgadzam się z Tobą w zupełności. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń