Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

Translate

środa, 30 lipca 2014

KRÓLOWA KWIATÓW.


6 komentarzy:

  1. Tak to piekny kwiat ale u mnie w tym roku jakoś mszyce zaatakowaly, mimo pryskania. Za to lilie zakwitly cudownie:) Pozdrawiam- Livia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Livio ! Najbardziej podobają mnie się róże, ale uwielbiam wszystkie kwiaty. Jakoś nie zaatkowały moich róż mszyce. Pozdrawiasm serdecznie.

      Usuń
  2. -- witaj Gosiu, pozwolisz, że i ja czasem skrobnę Ci jakiś mały komentarzyk... zaglądam, o przyznam, że tak amatorsko zajmuję się pieczeniem ciast dla znajomych, na takie mniejsze uroczystości...a jak wiadomo, za tym idzie jakiś dodatkowy grosik ... --- nawiązując do róż; moje ulubione , to róże herbaciane.. takie skromne i jednocześnie takie piękne..
    -- pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alik ! Ja uwielbiam wszystkie róże są piekne . Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Ja ogólnie bardzo lubię kwiaty i róże oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Edytko ! Wszystkie kwiaty lubię ,ale najbardziej róże. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń