Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

Translate

poniedziałek, 16 września 2013

KOŁOBRZEG



Moim ulubionym  miastem , do którego bardzo lubię przyjeżdzać , to Kołobrzeg.

Kołobrzeg to miejscowość, w której spędzałam wakacje i nie było roku, żeby do niej nie pojechać. Jeździłam tam z rodzicami na dwutygodniowe wczasy .Kołobrzeg to miasto położone u ujścia Parsęty. Jest miastem położonym nad morzem Bałtyckim, w którym znajdują się  liczne uzdrowiska, sanatoria oraz wiele ciekawych zabytków takich np. jak : Kolegiata gotycka, Pomnik Zaślubin Polski z morzem, Muzeum Oręża Polskiego. 
       W tym roku niestety nie udało mi się tam pojechać, ale był tam kolega mojego syna, Paweł i porobił zdjęcia. Zdjęcia te wykorzystałam w moim filmiku o Kołobrzegu.

6 komentarzy:

  1. Byłam w Kołobrzegu kilka razy i takze bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Edytko ! Cieszę się, że podoba Ci się Kołobrzeg. Chciałabym tam pojechać ale narazie to niemożliwe. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Mieszkam nad morzem i wybacz ale nie lubię Kołobrzegu.:( Zamieniono miasto w uzdrowisko tylko dla Niemców - bo Polaków na nie nie stać, wszędzie napisy dwujęzyczne polsko-niemieckie, ceny także na kieszeń Niemców. Najpiękniejsze miasta dla mnie nad morzem to Trójmiasto, Ustka, Łeba... ale nie Kołobrzeg:( Obok Kołobrzegu owszem Dźwirzyno, Mrzeżyno już bardziej mi się podoba. Zalezy kto i czego szuka nad morzem. Nigdy nie jeżdżę nad morze w sezonie gdzie smród smażonych ryb, wrzask turystów i wszędzie piwo leje się strumieniami.
    Pojedź kiedyś nad morze o takiej jak teraz porze roku a dostrzeżesz więcej piękna- cisza spokój, poławiaczy bursztynu, zabłąkane mewy i spokoj. No takie jest moje zdanie:) Właśnie idę na spacerek po plaży:)

    A póki co posłuchaj piosenki - http://www.youtube.com/watch?v=-r_mwG1c9BM

    Pozdrawiam - Livia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Livio ! Ja uwielbiam i kocham morze, więc jak tylko mam możliwość to wyjeżdzam tylko tam . W Kołobrzegu nie byłam w tym roku, a w ubiegłym roku byłam w Dżwirzynie i też mi się podobało. Niekiedy bywam nad morzem w różnych porach roku, np . w Ustce byłam zimą. Morze jest piękne o każdej porze roku, często lubię spacerować zaraz po sztormie i szukać bursztynów. Najchętniej bym się przeprowadziła i zamieszkała nad morzem. Trochę Ci zazdroszczę , że możesz w każdej wolnej chwili pospacerować nad morzem. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  3. W Kołobrzegu byłam raz w życiu. Nie wiele pamiętam. Może sanatorium tu dostane, bo tak sobie zażyczyłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Teresko ! Ja też sie staram o przyznanie sanatorium i może przyznają mi Kołobrzeg. Nie wiem , może się tam spotkamy . Byłoby wspaniale. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń