Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

Translate

poniedziałek, 2 września 2013

MARYNOWANA PAPRYKA




SKŁADNIKI : Różnokolorowa papryka, przyprawy : ziele angielskie,liść laurowy, czarny pieprz w ziarnkach
zalewa - 3 szklanki wody ,1/2 szklanki octu 10 %, 1 szklanka cukru, 1 łyżka soli,
do każdego słoiczka  1 łyżeczkę oliwy.

WYKONANIE : Paprykę umyj , obierz i pokrój  w paski . Następnie powkładaj do słoików .  Do każdego słoika powkładaj przyprawy : po ziarnku ziela angielskiego, pieprzu czarnego i  po kawałku liścia laurowego. Z podanych wyżej składników zagotuj zalewę przez 10 minut , wlej do każdego słoika  1 łyżeczkę oliwy , zakręć słoiki i pasteryzuj 25 minut / 0,5 litrowe/. SMACZNEGO !

2 komentarze:

  1. Witaj Małgosiu! Oj jak dawno nie robiłam papryki. Przez chwile pomyślałam, że może by w tym roku zrobić. Twój przepis bardzo interesujący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie pasteryzowałam zalewalam wrzątkiem i odstawialam do góry dnem. zawsze się bałam, że po zagotowaniu ona będzie strasznie miękka jak mi się kiedyś zdarzyło:( Pozdrawiam Livia

    OdpowiedzUsuń