Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

Translate

piątek, 6 września 2013

UDANEGO WEEKENDU !


6 komentarzy:

  1. Mam gosci wiec chyba nie poleze:)a wprost przeciwnie narobie sie:) Pozdrawiam- Kormoran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Może innym razem uda się. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Odpoczęłam - byłam na grzybach ale i odpoczywałam na leżaczku w ten chyba ostatni tai piękny weekend:)- Livia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że odpoczęłaś, ponieważ było pięknie. Ja niestety miałam trochę pracy, bo oprócz przygotowania obiadu, obierałam grzyby, gdyż moja rodzina była na grzybobraniu. W następny weekend chyba też się wybiorą. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Czasem człowiek marzy o takim własnie , słodkim lenistwie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Edytko ! Ja też marzę o takim słodkim lenistwie, ale pozostaje to tylko w marzeniach. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń