Wikipedia

Wyniki wyszukiwania

Translate

środa, 4 września 2013

,,POŁAWIACZE PEREŁ''

,, Poławiacze pereł " to opera z muzyką  G. Bizeta, której  akcja toczy się w Cejlonie. W operze tej jest przedstawiona miłość dwóch rywali do kapłanki Leili.

W swoim krótkim filmie pokazałam zdjęcia z Cejlonu, ponieważ akcja opery ,, Poławiacze pereł", rozgrywa się właśnie tam.  Muzyka do filmu , to aria do opery ,, Poławiacze pereł'', w wykonaniu instrumentalnym przez znakomitego muzyka  Edwarda  Simoni ( właściwe Edward Krok ). Edward Simoni to polsko- niemiecki muzyk grający na fletni Pana, a także kompozytor pieśni tworzonych do gry na tym instrumencie. Obok G. Zamfira jest uważany za najwybitniejszego panflecistę na świecie. Uwielbiam słuchać utworów w wykonaniu Edwarda Simoni , są znakomite i wszystkie mnie się podobają , ale najbardziej podoba mnie się ten uwór i dlatego go wykorzystałam w swoim filmie.


6 komentarzy:

  1. Przepiekna ta muzyka, mozna sluchac i sluchac :) Musze sobie zapisac tytul i bede do niej wracac. Pozdrawiam-Kormoran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podoba. Ciągle ją słucham , a także innych utworów. Pozdrawiam Cię .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak , naprawdę piękna. Cieszę się że Ci się podoba. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  3. Cieszę się bardzo , że spodobał się Tobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń